Startende ondernemers 

Een goede voorbereiding is het halve werk. Dit geldt zeker bij de start van een onderneming. Beers Administratie & Advies kan u adviseren bij:

  • opstellen ondernemersplannen
  • begeleiden van kredietaanvragen
  • inschrijven bij de Kamer van Koophandel
  • aanvragen verklaring arbeidsrelatie (VAR)
  • eventueel aanschaf softwarepakketten
  • inrichting van de administratie

Na de start is het van belang om te zorgen voor continuïteit van uw onderneming. Een goede administratie geeft u inzicht en overzicht. Wij kunnen u hierbij ondersteunen met:

  • verzorgen van de bedrijfsadministratie waaronder desgewenst:
    • boekhouding
    • facturatie
    • debiteurenbeheer
    • crediteurenbeheer
    • factuur lay-out
  • opstellen tussentijdse rapportages
  • verzorging van aangiften omzetbelasting en intracommunautaire prestaties (ICP)
  • verzorging jaarverslaggeving
  • advisering keuze software pakketten
  • advies bedrijfseconomische vraagstukken (bijvoorbeeld investeringen)
  • beantwoorden van vragen waar u als ondernemer mee zit!